Informacja dla Klientów: dodatki mieszkaniowe
5 lis 2020Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu – Zespół ds. Dodatków Mieszkaniowych informuje, że od 05.11.2020r. przyjmowanie kompletnych dokumentów na dodatki mieszkaniowe i energetyczne oraz załatwianie innych spraw z nimi związanych, odbywać się będzie wyłącznie przez:
– skrzynkę podawczą, znajdującą się na ścianie, przy wejściu do budynku MOPS,
– listownie (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej – Zespół ds. Dodatków Mieszkaniowych Zgierz ul. Długa 56 pok.2 ),
– e-mailowo ( sekretariat@mopszgierz.pl ),
– telefonicznie pod nr tel. 42 716-42-13 wew.22 lub 693-004-855
Powyższe dokumenty muszą być przez Państwa kompletnie wypełnione i podpisane, spięte lub umieszczone w kopercie, z podaniem numeru telefonu. Powinny zawierać:
– na dodatek mieszkaniowy tj. wniosek wraz z deklaracją o dochodach za ostatnie trzy miesiące przed składaniem wniosku i oświadczeniem o stanie majątkowym oraz w przypadku właścicieli domu jednorodzinnego – oświadczeniem o powierzchni użytkowej i wyposażeniu technicznym tego domu wraz z załącznikami tj. tytułem prawnym do lokalu, fakturą za prąd ( w przypadku braku centralnego ogrzewania, centralnej ciepłej wody i gazu przewodowego ), dokumentami potwierdzającymi dochody gospodarstwa domowego z ww. miesięcy, oświadczeniami – w przypadku braku dochodów, zaświadczeniami z Urzędu Pracy i innymi niezbędnymi dokumentami
– na dodatek energetyczny tj. wniosek z podpisaną klauzulą RODO oraz umową kompleksową lub umową sprzedaży energii elektrycznej zawartej z przedsiębiorstwem energetycznym.
Niezbędne druki znajdują się na stronie internetowej MOPS Zgierz- mopszgierz.pl oraz w punkcie informacyjnym Ośrodka.
Przewiduje się osobiste stawienie w MOPS(tylko w wyjątkowych sytuacjach), jednak po wcześniejszym umówieniu tej wizyty z pracownikiem MOPS telefonicznie i mailowo.
Wydawanie decyzji odbywać się będzie w ustalonym z wnioskodawcą terminie – w punkcie informacyjnym MOPS.